Gemblong ajar bahasa Indonesia.


Naliko isîh cilîk Temu ngajari Gemblong bahasa Indonesia.
" Bahasa Indonesiané bundher opo ?
" Bundar
" Serem ?
" Seram
" Seneng
" Senang
" Pinter ?
" Pintar
" Saiki terjemahno nganggo bahasa Indonesia.
" Yoh

" Merconé gedhem2 nîng pas dhisumet mejen kabèh; marahi aku mangkel.
" Merconnya gedham gedham tetapi waktu dhisumat mejan semua; bikin saya mangkal.

" Aku lunggûh lenger2 mumet mikir nganti njlimet
" Saya duduk lengar lengar mumat mikir sampai njlimat.

" Tak sumet sîng óra mlempem
" Saya sumat yang tidak mlempam.

" Wong2 kesengsem sebab suarané gandhem marem
" Órang2 kesengsam karena suaranya gandham maram.

" Sakîng blerengé, ono wong meteng lan lemu mentheg2 nganti merem
" Sakîng blerangnya, ada órang metang dan gemûk menthag menthag sampai meram.

Tutuge

0 komentar:

 

Xibroto Files

Friends

About Us

Xibroto Files Copyright © 2009 BeepTheGeek is Designed by Gaganpreet Singh